BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Thursday, March 24, 2011

jeles dan cemburu

assalamualaikum dan hello2 semua....
jeles dan cemburu???
haha ada beza ke??
mcm x kan?
hmm mmg x pown
apa aku nk ckp actly eh???
ha aku nk ckp sal jeles larr
mnusia nie mmg dilahirkan dgn sifat cemburu kn??
ada ke org yg xpenah cemburu??
ada???mna3???tnjuk cket.....
tipulah..xcaya ah aku
mcm aku kn,,org slalu ckp cku ni pelik.
actly aku pown asa aku pelik bila ckp sal jeles2 nie.
eh suka ati akula law aku nk mrajuk sbb aku jeles ngan game.
suka ati akula law aku nk mrajok sbb aku jeles ngan kucing.
sape suh maen game smpai xtext aku???
sape suh dok melayan kucing uh smpai xpasan msg aku??
pas2 bila call dok cbok maen game.ingt aku xdngr kew weyy???
pas2 kn...pas2 kn..bila call kucing uh dok bising2,sengaja kan????foineeeeeeeee
ok ape aku nk mrajok..kang xmrajok ckp aku xde prasaan lak..
imagine kalau aku xmrajok..mesti xde nk susa2 g 7 eleven sbb nk belikan aku choclate kan???
mesti xde nk susa2 bgn pg pas2 g bli choclate nk pjuk aku kan???
see???aku dh tlong tanamkan habit yg baek..bgn awl pg...okla 2 kan???kan3???
sila bersyukur ok???
hahaha cukupla ,merepek setakat itu...
aku xtwu nk tlis hape actly tpi gatal gak nk hapdet belogg ni kan
jmp lg !!!!!!!!! kesian terima kasih~  =P

No comments:

Post a Comment