BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Saturday, September 29, 2012

empty



 hey ..
aku rasa nak menulis ..
tapi aku xtau apa nak tulis ..
sebab xda apa yang menarik ..
semuanya sedih ..
semuanya air mata ..
aku cuma nak ckp ..
aku rindu kita yang dulu ..
sangat rindu ..
selalu berkongsi cerita ..
skarang dh xda ..
mcm dh xda papa lgsg nk ckp ..
apa yg tinggal cuma ..
"nak pg buat keja"
"nak pg bilik kawan"
"nak main game"
"futsal"
"nak tgk bola"
 "saya nk tdo"
"mengantuk"
"esok kena bgn awal. ada hal"
xda tanya pasal aku pown ..
aku ok ke x ..
apa aku buat hari tu ..
mana aku pg ..
dgn siapa ..
dh xda apa yg menarik nak tanya pasal aku agaknya ..
aku tau manusia akan berubah ..
tapi aku xsangka jadi mcm nie ..
kalau nak buat xkisah pasal perasaan aku ..
teruskanlah ..
aku redha ja ..
tapi aku harap kau pun redha jugak ..
kalau satu hari nanti ..
kalau satu hari nanti ..
kalau satu hari nanti ..
malas lah aku nk ckp ..
bye.

Friday, September 28, 2012

penat



aku dh penat ..
otak aku dh penat ..
hati aku lagi penat ..
kalau aku boleh kira brapa titis air mata aku jatuh setiap hari ..
mesti aku pown terkejut ..
xtwu kenapa aku rasa mcm nie ..
mcm kewujudan aku dinafikan ..
aku pown xtwu apa lagi nak buat ..
apa lagi nak fikir ..
mgkin semua yg aku buat tu xckup ..
selama nie aku xpnah pentingkan bnd lain ..
atau org lain ..
tapi aku selalu diketepikan ..
selalu dikemudiankan ..
xsedar diri yg aku nie sbnarnya xpntg ..
xbawa apa2 makna ..
xbawa apa2 kesan ..
ada xda sama ja ..
mcm lebih baik xda pown xpa ..
bodohnya aku ..
butanya aku ..
aku xyakin boleh jadi yang terbaik ..
mmg aku bkn yang terbaik ..
mgkin lebih baik lepaskan ja aku ..
dan beri peluang untuk kau dpt yg lebih baik ..
semua nie perit ..
aku dah penat ..
penat menangis ..
penat memendam ..
penat ...


Thursday, September 6, 2012

but you've promised



you've promised ..
to forget every single thing about her ..
you've promised ..
you won't contact her ..
or reply her texts ..
or pick up her calls ..
or anything that has got something to do with her ..
you've promised ..
i trusted everything in you ..
i try to be the best ...
i do everything that i could to make u happy ..
i sacrificed everything i could just for you ..
i was so happy to be with you ..
my heart was broken for so many times because of you ..
but i still forgive you ..
and give you another chance ..
and another ..
and another ..
and another ...
because i believe that everyone deserves a second chance ..
n people can change ..
but you keep telling me lies ..
and you broke your promises ..
you ruined everything we have ..
my faith in you was fading ..
how should i build up my faith in you again ??
i feel weak ..
useless ..
not good enough compared to her ..
i cried myself to sleep everytime you broke my heart ..
i was so stupid to trust you again and again and again.
what else should i do ??
what else should i give you ??
what else should i sacrifice for you ??
my life ??
how could you do all that when you've promised not to ??
you've promised ...
you've promised ...
you've promised ...
:'(