BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Friday, September 28, 2012

penat



aku dh penat ..
otak aku dh penat ..
hati aku lagi penat ..
kalau aku boleh kira brapa titis air mata aku jatuh setiap hari ..
mesti aku pown terkejut ..
xtwu kenapa aku rasa mcm nie ..
mcm kewujudan aku dinafikan ..
aku pown xtwu apa lagi nak buat ..
apa lagi nak fikir ..
mgkin semua yg aku buat tu xckup ..
selama nie aku xpnah pentingkan bnd lain ..
atau org lain ..
tapi aku selalu diketepikan ..
selalu dikemudiankan ..
xsedar diri yg aku nie sbnarnya xpntg ..
xbawa apa2 makna ..
xbawa apa2 kesan ..
ada xda sama ja ..
mcm lebih baik xda pown xpa ..
bodohnya aku ..
butanya aku ..
aku xyakin boleh jadi yang terbaik ..
mmg aku bkn yang terbaik ..
mgkin lebih baik lepaskan ja aku ..
dan beri peluang untuk kau dpt yg lebih baik ..
semua nie perit ..
aku dah penat ..
penat menangis ..
penat memendam ..
penat ...


No comments:

Post a Comment