BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Friday, April 22, 2011

penderitaan aku sem nieh

assalamualaikum n hye semua org..
seyes xda mood geyla weyy sbb paper arini..
exam beh pkul 10.30..
pkul 11 aku smpai bilik..
xsempat tukar baju,,buka tdung ja n trus bumm kt atas katil..
nangis la aku sorg2..kesian aku kn??
ok fine,xkesian sudah...
nk twu aku exam apa??math la weyy...


ni la bukunya??lawa kn??lawa saaaangat!


mmg xboley tebal lg ke encik buku??


aku guna ke bnd ni tdi??mcm x je..




seumur hidup aku xpenah confident dgn sbjek nie..
tpi dh aku gedik gak ambk bdg sains maka terpaksa la aku ambk math gak..
dhla kt lam exam hall 2 kiri kanan aku bdk chinese..
chinese dhla terer math weyy..mmg psycho la kn??
yg belah kiri aku bdk cina pompuan...
belah kanan bdk cina laki..
ahh xkira la laki ke pompuan yg pntg depa mmg pandai math kn???
yg bdk laki 2 dhla kuar awl kowt..
aku bwu tehegeh-hegeh nk jwb,,dya dh siap dh..otak cap apa tah..heran aku..
yg pompuan 2 plak asek menulis mengira x brenti2...
apa yg byk sgt dya tlis tah...2 pown aku eran gak..
pas2 bdk2 yg suka mnx ketas tmbhan plak tah apa yg depa tulis smpai xckup ketas tah..
yg 2 pown aku eran..pelik la depa..ka aku yg pelik??
smlm dh nangis terok2 sbb tkot sgt..nangis kt mak n "Mr. Him"...
dua2 pown mcm ckp bnd yg sama..jgn nagis,buat btol2..
tenx mak layan prangai ngada anak mak nie..syg mak byk2..
tenx jgak kt Mr. Him sbb layan ja aku nyer ngada2 n prangai bdk2..
pas2 tenx sbb tdi pg tlong kejutkan...even kena call byk kali..ngee~
call yg 1st tu dh bgn dh actly...okay tipu ja 2..
tenx jgak kwn2 yg mendoakan...
mnx maaf la law nnt result xseperti yg diharapkn...
aku tawakal ja sknk..dh usaha dh kn...
hurm 2 ja nk cita kot..pasni TITAS lak..
relax la cket sbjek 2..pas2 aku dh boley balik umah n lupakan sal exam smpaila result kuar...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!ok bye~

No comments:

Post a Comment