BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Friday, March 16, 2012

Aku.. Memang begitu



hye semua org .. (kalau ada org baca blog aku la)
aku ni mmg mcm tula ..
suka rosakkan suasana ..
bila tgh happy2 ttba ja aku spoil semua ..
tgh gelak2 ttba aku ckp bkn2 ..
sakitkan hati dya ..
aku xsngaja pown ..
aku pown xtwu mcm mna aku ley tpkir nk ckp mcm tu ..
like siyesly ..
aku pown xtaw nk ckp apa dah ..
aku slalu harap bnd mcm ni xjd lg dh ..
tpi asek berulang2 ja ..
y?????
sbb aku ni mmg suka pkir bkn2 kot ..
mengada-adakn bnd yg xda ..
lpas tu bila org tu dh terasa hati baru aku nk menyesal ..
useless ..
tpi tula aku ..
aku.. mmg begitu..
hopefully dya akn terus bersabar dgn perangai aku yg pelik2 tu ..
n sumpah aku nyesal giler tnya mcm tu smlm ..

I'm sorry AA~


I'm so sorry~

No comments:

Post a Comment