BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Wednesday, October 17, 2012

xtau nak tulis title apa



hye ..
Assalamualaikum ..
dh lama aku xtulis papa kat blog nie ..
even xda org baca tapi kesian kat blog nie ..
weyy blog hang rindu aku dak ?
dh xpyh jawab. aku dh tau hang mesti rindu aku geyla2 ..
haptuiihhh
aku mcm busy cket ..
sbb tu dh lama x merepek kat cni ..
ataupun mungkin aku sengaja xnk tulis papa ...
sbb kalau aku tulis pown mesti tulis bnd2 xbest ..
asek dok cdey mcm haptuihh ja ..
smpai ada org ckp aku hati pasir ..
ohh puhhliisss ..
okay itu merepek ..
so adakah aku byk habiskan masa bergosip serta menambah dosa seperti biasa ..
weyy mana ada !!
well ada la jugak sikit2 ..
tapi aku byk habeskan masa baca buku jugak ..
aku suka r buku2 lejen press ..
adala jugak koleksi tapi x byk pon yang aku beli ..
yg mmg aku dh lama ada tu ada 5 ja ..
nak tgk x nak tgk x ??
aku nak tunjuk ja ..
kalau xmaw tgk sudah ..






pastu haritu aku ada beli lagi 4 buku ..
masa tu depa ada buka booth kat UKM so aku pon serangla ..
tapi aku berjaya mengawal nafsu dengan hanya membeli 4 buku ..
terkawal sgt kan ??
kan ?? baik hang ckp ya ..
well at least aku x ikut nafsu aku yg suruh aku beli semua buku yg aku belum ada ..
jadi semuanya masih di dalam kawalan ..
yela sgtttt ...
so ni lah buku2 yg aku beli haritu ..





amaran awal ..
buku lelaki eksistensial tu bkn buku lucah2 taw ..
satg dok ingt tu mcm majalah playboy pulak ..
aku plak dh mcm addict plak dgn buku2 mcm nie ..
sbb aku mmg xminat pon novel2 mcm ombak rindu, taufan ribut dan sebagainya tu ..
jejiwang gteww ...
no offense ..
semua org ada hak untuk suka dan x suka papa pon kan ..
so xya nk butt hurt  or what so ever lah kan ..
disebabkan aku malas nk buat review sal bku2 nie ..
hampa p lah beli dan baca kalau nk taw buku2 nie best ka dak ..
tapi bagi aku buku2 mcm2 ni mmg aku suka baca ..
aku rasa minda aku bebas ..
hatudiaaaa ayat ...
tapi seriously aku rasa mcm tu ..
bukan sekadar buku cerita semata-mata ...
meransang otak untuk berfikir dgn lebih maju la jugak u ollss ...
dan aku rasa penulis2 buku2 nie berani ...
dan aku kagum ...
kalau nak tau kenapa p la baca buku2 depa ..
ihihihi ...
and aku ada pinjam 1 buku kawan aku nie ..
mula2 nak beli pastu dia dh beli so aku pnjam jela ..
hahahaha ...
dasar jimatt ..
ni haaa bukunya ...




ni yang dh diterjemah dlm bahasa malaysia ..
kalau yg english version cover dia kaler hijau ..
mcm nie ...


aku sgt appreciate kalau ada sapa2 sudi hadiahkan buku ni kat aku ..
terasa disayangi gtewww u ollsss ..
jadi sesiapa yg baca post nie sila hadiahkan aku buku nie ..
even dh baca tapi tetap nk buat koleksi ..
ihihihihihi ....
tu ja kot aku nak merapu ..
tgkla satg kalau aku ada papa nk share lg ..
kbaiiii~

No comments:

Post a Comment