BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Monday, November 26, 2012

Share and care



hye ..
Assalamualaikum ..
arini punya topic ialah share and care ..
acewwaahh bajet mcm cikgu plak ..


comel kan share eskrem centu??
aherherher ..
tapi aku bukan nak ckp sal share eskrem ..
ada org ckp ..
erm kebanyakan org ckp lelaki xsuka share mslah dgn org lain ..
kalau stress, golongan aneh dan sukar difahami nie suka duduk sorg2, pendam sorg2 pastu diam ja ..
yaka?? yaka??
nampak gayanya mmg macam tula ..
tapi bagi aku pulak ..
aku lagi suka kalau dia cerita maslah dia dekat aku ..
aku suka dengar ..
bknnya aku suka dia bermasalah ..
tapi kalau ada, aku suka dia share drpada dok stress sorg2 ..


mmgla kdg2 aku xdpt tolong papa pon ..
stakat dengar pastu dok "hmmm" "ouh yaka" "kesian awak" "eh jgnlah mcm tu" "eh xbaiklah" ..
tapi at least aku rasa mcm aku diperlukan ..
rasa mcm aku nie ada makna ..
rasa mcm berguna untuk dia ..
rasa mcm aku nie penting dlm hidup dia ..
rasa mcm ada fungsi ...
eh sesuai ka ckp ada fungsi ??
ah lantaklah ..



jadi, aku akan happy ..
walaupun xdpt tolong tapi at least dia rasa mcm lega sikit ..
walaupun sikit ja tapi xdala stress tahap nak bunuh diri ..
soooooooooooo ...
SHARE AND CARE!!
:))
kbai~

No comments:

Post a Comment