BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Friday, December 20, 2013

Talam Terlalu Banyak Muka



Hye..
Assalamualaikum..
Lama gila aku x hapdet blog aku nie..
ceyy mcm la ada org kesah pon..
Aku pon xtaw la kenapa aku sgt x bernafsu utk hapdet blog nie..
Mungkin sbb nafsu makan dan tidoq mengatasi segalanya..
Mungkin.. mungkin..
Jadi berbalik semula kepada agenda asal kita..
Tu baca balik la tajuk aku tulis besaq gajah tu..

Sebenaqnya aku ttba nk tulis pasal ni sbb aku sakit mata dgn drama yg hari2 aku tgk kat twittahhhh..
yesssss...
dlu maybe drama available on FB ja..
sknk nie twidder pon full of dramas uols..
Lame dramas pulak tu..
Lagi lame dri drama "Playboy itu suami aku"
well, playboy itu suami dia..
suami aku bukan playboy..

So aku xdala nk sebut nama sesiapa..
Tapi cita ni mmg ada kena mengena dgn sesiapa..
Ya.. ada kena-mengena..

Mukadimah pnjang kemain..
Marilah mula cita xbest nie..
So ada sorg laki ni..
Kita pggil dia J..
why J??
J stands for Jerk Jyeahh..
hahahaha...
So J ada sorg makwe..
makwe yg hampir sempurna..
hampir jela sbb nobody is perfect gteww kann..
Makwe J ni masok kategori lawa, pandai dan baik..
Kita klasifikasikan kes makwe J ni sebagai wanita teraniaya naa..
And ada sorg pompuan ni which is classmate J (Kita panggil dia Talam) dia la watak utama cita nie...
Dia agak rapat dgn J and.. and.. dia pon baik gak dgn makwe J a.k.a wanita teraniaya ni..
So obviously dia taw la yg J ni ada makwe kan kan kan...

Pastu ada lg sorg classmate pompuan J nie..
Kita pggil dia B..
B doesn't stands for baby tiauuu..
This B stands for BIATCH!
Ouh kenapa aku x cross nama dia (Biatch) tu?
Hmmm xpyhla..
Org xmalu mcm tu mmg ptot dimalukan..
gteww uolss..
Talam dgn B ni best fwen gteww kan..
Seperti yg aku habaq kat hampa tdi, Talam ni dok baik2 dgn makwe J..
Surprisingly, dia boley pulak dok support B nie dok gedik2 dgn J..
Nampak x betapa talamnya Talam nie??
Kalau hampa tnya aku bpa byk muka dia ada??
Seriously aku pon xtaw..
Terlalu banyak..
Bermuka-muka-muka-muka-muka-muka-muka-muka-muka bla3..

Even aku xla berkawan pon dgn makwe J tu tapi aku rasa marah la dgn Talam n B nie..
Perangai tu kalau nk gampang pon agak2 la..
Si Talam tu ada BF gak..
Bayangkan la kalau org buat centu kat dia..
Apa mcm?? Syok ka dak kena mcm tu??
Otak ada pakaila..
Org dok bekawan elok2 hang nk p kacau buat apa kan??
Sorry aku emo..
Aku bkn apa.. 
Menghayati cerita..

Tekak aku dh loya tgk tweet gedik2 B nie..
Pastu ada plak si Talam dok support2 dia..

Aku taw la hampa kawan tapi agak2 la..
Even dia tu kawan baik hang, x semestinya hang kena support semua bnd yg dia buat..
Kalau dia nk kawen dgn Tan Sri jd bini no 5 pon hang nk support jugak??
Jangan bangang sgt tolong..

Apa yg aku boleh kata..
Dalam hidup ni xsemestinya kita perlukan penyokong..
Ada masa kita perlukan penasihat..
Contohnya kalau hang ttba sawan nk p bunuh diri..
Hang dh berdiri kat tgkat 12 nk terjun..
Masa tu hang rasa hang perlukan penyokong ka penasihat?
Kalau ikot ckp penyokong mmg mati katak puru la hang kat situ..
reti???

Bagi manusia2 seperti Talam dan B nie..
Kalau nk buat papa tu pakai akai la sikit naa..
Kalau org buat hang mcm tu hang suka??
maw meroyan 3 bulan kat twitter tu..
Dan utk J pulak sila jgn kufur nikmat sgt..
Makwe hang tu dh ckup baik dh..
Xpyhla nk flirt dgn org tu org ni..
Perangai bajet nk test power, nk try org tu org ni semua tu perangai budak sekolah menengah baru akil baligh ja..
Hang dh tua..
Sngatlah x sesuai nk buat perangai mcm tu..
Btw, hang bukannya hensem sgt pon..
Jgn nk bajet diminati ramai sgt..
Obviously hang bukan LOki..
okbai~







No comments:

Post a Comment