BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Sunday, May 13, 2012

ABADI 2012



Hye ..
Assalamualaikum ..
smlm ada dinner kolej ..
Aminuddin Baki's Annual Dinner of Inspiration ..
ABADI 2012 ..
temanya White Spring ..
tpi bknla kena pkai spring toink2 kaler putih ..
haha .. bkn spring tu taw ..
tpi aku belasah pkai baju kurung ja ..
who cares ??
aku nk p mkn ja pown ..
plus ambik gambar sikit2
smpai2 tu p la mndaftar pastu dpt kupon cabutan bertuah ..
ada bbrapa hamper dan 2 Samsung Galaxy Y ..
dan seperti biasa aku ni jarang bertuah ..
so aku cuma dpt kupon cabutan bertuah tpi hadiah cabutan bertuah tu xdpt pown ..
agagagagagagagagaga ..
pastu mknn mcm biasa la ..
ada nasi ada ayam ada daging ada tu ada ni ada buah ada eskrem ..
pastu ada byk persembahan ...
tgkla jela gmbar2 nie ..
aku tunjuk cket ja ..
 xboley byk2 ..
:P

















iteeww sahaja u olllss ..
haha kbai ..

No comments:

Post a Comment