BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Tuesday, May 1, 2012

cinta itu



hey ..
cinta ..
boley buat org jd bodoh ..
buat org jd gila ..
sbb cinta ..
korbankan semua ..
masa ..
tenaga ..
wang ringgit ..
semata-mata untuk disakiti ..
semata-mata untuk dilayan seperti tunggul ..
yg xda perasaan ..
seperti sampah ..
yg xda nilai ..


mgkin kesabarn aku xcukup utk hadapi kerenah hang ..
mgkin ada seseorang di luar sana ..
yg lebih tggi kesabarannya ..
yg lebih indah pekerti dan tutur bicaranya ..
yg lebih layak dan sempurna utk hang ..
aku xseindah itu ..
aku pemarah ..
kuat menyindir ..
suka ckp bkn2 ..
mgkin sifat2 yg ada pada aku xsesuai dgn hang ..
yg berhati lembut ..
cpt tersentuh ..
aku xsalahkan takdir tuhan ..
aku xsalakan hang ..
aku xsalahkn sesiapa ..
bnd dh jd ..
aku bg hang pilihan ..
hg pilih utk tidak memilih aku ..
mgkin bg hang aku xsepenting urusan2 hang yg laen tu ..
walaupun aku slalu ketepikan semua bnd dan dahulukan hang ..
mgkin apa yg aku bg slama nie xckup ..
apa yg aku bg terlalu sedikit ..
dgn apa yg dh jd nie ..
aku harap hang rasa lapang lpas nie ..
xrasa terkongkong atau terikat lg ..
dh xda sapa nk larang apa hg buat ..
xda sapa nk kacaw , nak marah , nak bebai , nak merajuk ataupun menyusahkan hang lg ..
kalau hg baca nie ..
aku nk ckp terima kasih utk semua bnd yg hg bg ..
semua masa , tenaga , wang ringgit yg hg bazirkan utk aku ..
aku nk mnx maaf ..
mnx maaf semua ni jd mcm nie ..
aku x mnx ..
mgkin hg pown x mnx ..
tpi kita manusia biasa ..
perpisahan bkn sesuatu yg indah ..
perit tpi kna telan jgak ..
aku cuma harapkan yg terbaik ..
biar Allah ja tentukan apa jalan hidup aku lpas nie ..
...........


No comments:

Post a Comment