BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Tuesday, December 25, 2012

species aneh



hye ..
assalamualaikum ..
disebabkan xda nafsu nak study lagi ..
aku nk mengarut kat blog aku nie ..
ulang suara, blog aku ..
ulang suara lagi, blog aku ..
so suka hati aku. aherherher ..
arini aku akan cuba merungkai sebuah misteri tentang satu species yang wujud di bumi ..
sgt mysterious and scientific bunyinya bukan ??
haha mmg bukan pon ..
bukan3 ..
bukan misteri dan bukan saintifik ..
cuma cerita bukan-bukan sahaja ..
terus ke agenda utama kita ..
aku sertakan profile spesies misteri nusantara tersebut ..

nama : lelaki
ciri-ciri umum :-
- ego lebih tinggi dari KLCC dan lebih besar dari ikan paus goreng tepung.
- selalu buat xkesah dgn semua benda.
- hati ada sikit kerasla (baca dgn nada mcm mamak)
- kebanyakannya kuat makan
-kebanyakannya minat gila dgn bola, futsal bla3
- ada jugak suka tgk awek korea paha gebu menari gedik2
- suka main game boleh p CC main game 8 hours non-stop
- melawak kasaq baq hang kalau dgn awek cun mungkin x macam tu
- xberapa nak tau malu sangat
- hampir keseluruhannya bermulut manis menanam tebu di tepi longkang
- ada segelintir stai nak girlfriend cam barbie ja padahai dia tu xmcm ken pon. satg org kata mcm beauty and the beast nak marah pulak.
- selalunya sanggup berhabis wang untuk awek tersyg yg blom tentu syg hang atau syg duit hang bersyukur jugak dpt BF sedikit kedekss
- suka kutuk awekss org len. bajet
- sekali mengata mmg pedas smpai berasap kepala
- suka bajet macho :P
- ada jugak yg suka bajet comel jejambu gtewww. geli aku

and the list goes on ..
hampa sambungla sendiri kalau rajin ..
aku xtau kenapa aku tulis nie ..
maybe sbb aku bosan ..
dato' tgh sebok study sbb tgh final ..
untuk menghilangkan rasa forever alone aku tulis la entry bukan2 nie ..
aku tau aku merepek mcm ayam cirit-birit ..
tapi aku harap masih ada alien-alien dari pluto yg boleh faham apa aku tulis nie ..
zoizozoizozoizozoizoi ....
kat atas tu aku ckp hye dlm bahasa pluto ..
sbb tu hampa xfaham ..
aku pon xfaham sebenarnya
k nak p makan ubat dan tido sebentar ..
mungkin nak tgk cita kak limah dulu b4 tdo ..
rindu pulak lama xtgk ..
pastu bgn satg nak p bercinta lepas dato' habes study ..
doakan dato' jadi bertambah penyayang kat org sakit nie ..
aherherher ..
kbai~



No comments:

Post a Comment