BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Sunday, December 30, 2012

lagu



hye..
assalamualaikum..
lagu..
aku suka dengar lagu..
aku layan ja semua genre..
xkisah sgt..
asal aku rasa best aku layan ja..
aku kalau minat lagu apa2 mesti sbb lirik dia..
kdg2 rasa mcm lirik tu kena kat btg hdung sendiri..
nie aku bg contoh lagu2 yg aku slalu layan..

1. lepaskan aku - hujan

Mulai saat ini... 
Aku kan ubah pendirian, 
Walau ramai akhir sendirian, 

Jangan difikir fasal aku... 
Teruskan saja dengan hidupmu, 
Hadirmu mungkin tidak membantu, 

Pasangan tak sentiasa indah, 
Mesti ada perang yang kau redah, 
Aku laki-2 takkan rebah, 

Ku tak mahu beterus terang, 
Risaukan kemuncak amarah ku, 
Maki hamun berasing tak tentu... 

Lepaskan aku, 
Lupakan aku, 
Aku hanya ingin sendirian, 
Tak pernah ku rasakan, 
Atas nama tekanan...


2. statik - gelap

Satu, terima kasihku
Dua, jagalah dirimu
Tiga, hapuskan diriku
Moga bahagia selalu

Dosa oh aku akui lemah
Aku tak pernah menduga
Ini kan terjadi
Moga di sinilah titik noktah
(Moga terhenti di sini)
Korus
Rasa ini rasa syurga
Tiada lagi cahaya
Biar gelap yang membuta
Bawa ku ke arah nyata
Rasa ini rasa syurga
Tiada lagi cahaya
Biar gelap yang membuta
Bawa ku arah nyata

3. modread - cerita sedih

Suara tangisan pelangi
Seakan memanggil
Engkau pulang ke arahku
Menutup segala yang menimbulkan luka

Walau kau telah ku miliki
Dan apa ku mahu
Dan kau mahu berjauhan
Lantas kita tenggelam ke arah dunia lawan

Biar waktu dulu
Jadi penawar cerita kita
Yang kau dan aku tersenyum
Menghalang hitam menjadi kelabu

Teruskanlah kisah
Kita yang telah lama terbina
Yang bakal jadi sejarah
Terbangkan engkau dan aku ke sana 

4. Liyana Fizi - light writing


looking back at last September
two years gone I can’t remember
when it all began

swimming in a cloud of memories
did I call you, did you ring me?
and did I pick up any?

‘cause I can’t recall
every word from your rhyme
you walked away
said I’m wrong but its fine
tragedy happens in a wonderful time

and I fell for the the wrong mission
drowning in slow motion
lucky I found
the photograph

this is not the way it used to be
with me pretending you and me
but I can’t see the way you see me

you tried to
help me out
but it seems
it didn’t work out
the more you say
the less I can look up

‘cause I can’t recall
every word from your rhyme
you walked away
said I’m wrong but its fine
tragedy happens in a wonderful time

and I fell for the the wrong mission
drowning in slow motion
lucky I found

the photograph
show me something, someone
that I left behind
i know it’s worth a thousand words
i know

dah la kot 4..
byk lagi tapi nanti2 lah aku share..
kbai~





No comments:

Post a Comment