BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Tuesday, January 29, 2013

Makteh's



Hye ..
Assalamualaikum ..
Bagi melepaskan kebosanan hidup di UKM yang sering dibelenggu dengan assignments, classes, annoying coursemates and lecturers, pastu dh final year nie ada final year project, thesis, and bla3 ...
ambik napaih sat ... fuhhhh ...
aku slalu p umah makteh kat putrajaya kalau aku free ..
weh aku guna perkataan dibelenggu tu. ehemmm ....
aku slalu gak p time weekend n kalau ada cuti yang aku xbalik kedah ..
yes makteh slalu bersimpati dgn nasib aku di rantauan ..
ahahahaha over!!!
aku suka p umah makteh ...
suka gilagilagila ..
well, kalau nk dibandingkan dgn ukm nie, umah makteh tu heavennnnnnn ...
kenapa aku suka lepak dgn  makteh di rumah makteh ??
sbb .....
tetiap hari makteh masak sedap2 ...
sedap weyyy ... makteh suka masak and pandai masak ..
aku?? aku pandai makan ..
pandai gila aku makan ...
pastu aku xbwk baju sgt pon p umah makteh ..
kalau baju tido, aku bantai baju makteh ja ..
hahahaha sama size ..
kalau ada baju kotor, aku bwk ja p umah mkteh ...
aku masukkan ja dlm bakul baju kotor ..
pastu makteh akan basuh , sidai, kutip, dan lipat serta letak kat tepi beg aku ..
aku tggal nk masukkan dlm beg ja ..
gila best ..
makteh jenis xsuka org ramai2 kat dapur masa dia masak ..
so bila dia masak, aku tgk tv ..
ahahahahahahaha ... bahagia ..
bila dia siap masak, dia suruh makan ..
nmpk x kebahagian kat situ??
dia xsuruh aku tolong dia masak tapi suruh aku makan ..
ada byk lagi sbb kenapa aku suka lepak umah makteh kalkau aku xbalik kedah ..
tapi tu jela nk cita ..
nanti nampak sangat aku nie pemalas
aku sebenarnya nak share gambar2 view dri balcony umah makteh di waktu mlm ..
cantik weyy ..
umah makteh dekat dgn bridge tmpt org slalu lepak uh ..
boleh jalan kaki ja dri umah dia ..
tpi tenet nie dh mcm siput sedut cirit petai pulak ..
xdak rezeki hampa la tu ..
ahahahaha...
kbai~



No comments:

Post a Comment