BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Wednesday, February 13, 2013

Seharian Bergumbira



Asslamualaikum ..
hye ..
hari ini aku sangat gumbira seperti kanak-kanak dapat 1 tangki ribena ..
aherherher ..
ni nak cerita nie ..
tadi kuar dengan jenab ..
jenab mana ??
jenab kesayangan iteww la ..
gedik much ??
hahaha suka hati aku lah ..
so mula-mula p makan roti canai yang sedapdapdap ..
tapi aku tak makan banyak pon sebab ..
ntah la ..
aku pon xtau ..
tgk jenab dah kenyang kot ..
haa gedik lagi ..
ihikkksss ..
puihh xya gedik sgt ..
pastu p AS Mall ..
beli tiket movie, jalan2, makan kat kepsi, solat dan jalan2 lagi ..
pastu pg tgk movie ..
ramai gila manusia habaq kat hianggg ..
mostly chinese la sebab CNY kan ..
cita yang ada tdi pon semua cita cina ..
ada 1 ja cita melayu (husin mon dan jin pakai toncet) ..
cita omputih pon 1 ja (a good day to die hard) ..
aku tgk cita tuuutttt ..
kakakakaka xmaw habaq kat hampa ..
lepas tgk movie kami menuju ke suatu tempat yang konon2 mendamaikan la ..
angin bayu bertiup sepoi2 gteww ..
pastu kami p la lepak kat kota marina kat kuala kedah tu ..
beli cucuk2, kopok lekor dgn ayaq nyioq ..
ngahahaha feeling gila minum ayaq nyioq tepi laut ..
dgn duduk atas batu lagi ..
kakakakaka ..
pastu dduk sat kat situ pastu balik ah ..
sebelum balik uh sempat lagi aku suruh jenab beli jagung bakar ..
bukan nak makan sangat pon ..
saja nak mengada dgn jenab ..
ihihihihihi .. heh gedik ..
pastu ronda2 then baru jenab hantar aku balik ..
sepanjang hari menatap wajah jenab yang kembang memang membahagiakan ..
bahagia sgtttttttttttt hahahaha..
meh nak tunjuk gambaq seketoi dua ...



ni la tempatnya yang aku p melepak dengan jenab ptg tadi.


ni gambar boat yang jenab eksoitedd sgt suruh aku ambik. aku pon xtau apa motifnya. tapi aku ambik jugakla untuk dia. dapatla upah beberapa ketul kasih sayang. yeay gedik.




ni la jagung bakar aku. tu tangan sasa jenab cuba merebut jagung bakar aku. 


ni la dalangnya!! tgk jenab sedang rakus membaham jagung bakar aku. dia makan jagung bakar aku terus jadi kembang mcm tu. hihihi.

tu jela aku nak cita sebenarnya ..
xley cita lebih2 paham ??
kbai~

No comments:

Post a Comment