BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Saturday, March 9, 2013

Matang



Hye..
Assalamualaikum..
sila lihat title entry nie..
ya. sila lihat sambil menggosok-gosok mata yg bertahi itu..
ok xda motip..
well sejak mggu first buka sem nie, asyik ada ja org jual2 kat pusanika tu..
jual baju la tudung la aksesori la...
ada book fair la PC fair la..
mcm2 lg lah..
tidak3.. bukan itu yg aku nak cerita..
tu nama dia mukaddimah..
haa amek hang..
so kat book fair aritu ada 1 booth komik..
komik2 gempak starz..
genpak sgt uols.. sgtttttttttttt..
sedikit sarkastik disitu..
harap mengerti ya anak2..
so kat situ aku beli la 7 ketul komik..
weyy mana ada aku buang duit pon..
aku pakai voucher buku ah..
tenkiu abg jib..
hahahahaha...
so aku pon balik dengan penuh eksoiteddd mcm dapat ferrari sebijik..
dengan penuh semangat kesukanan aku pon mula la mentelaah komik2 tu semua..
tapi aku rasa pelik la..
dulu zaman skolah menengah feeling dia lain woo bila baca komik..
bahagia lain mcm ja aku rasa...
tapi bila aku baca komik skarang aku mcm "weyy natang apa nie? xbest ponggg"
dh xda weyy perasaan mcm dulu tu..
perasaan sgtttttttttttt..
adakah pada usia 22 tahun ini aku sudah dewasa??
mcm nie ka rasa bila kita makin dewasa??
xbest gilaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
baca komik pon dh xdak feeling2 mcm dolu2 dh..
tu jela aku nk cerita sebenanqnya ponggg...
akhir kata...
mak, kak long dah dewasa.
kbai~



No comments:

Post a Comment