BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Tuesday, April 9, 2013

Merajuk?



Hye..
Assalamualaikum..
Aku xda apa nak cerita..
Cuma nak bgtau..
Aku bukan spesies gadis-gadis comel yang merajuk manja-manja semua tu..
Perangai aku buruk..
Jadi kalau xnak tgk perangai buruk aku, sila jangan cari pasal..
Tolong..
Kalau x nanti hang yang sakit hati..
Aku xsuka macam tu..
Aku pon bukan suka nak marah2..
Tapi jgnla kacau time org tgh moody..
Pernah dgr org kata jgn kacau harimau tido?
Well jgn kacau sesiapa tido pon..
Nonono.. ni xda kena mengena dgn tido..
Aku bukan marah sbb aku suka..
Dan bkn jugak sbb aku baru lpas kena marah..
Aku pon xtaw knpa aku marah2..
Mungkin sbb hormon yang berjoget kat dlm badan..
ya, aku salahkan hormon-hormon nie semua..
xguna betol..
ckupla mengarut setakat itu..
jangan risau, aku xmarah pon nie..
Sbb aku tgh kenyang lpas makan nasi kat umah tok..
Ya, bila tension ja aku lepak umah tok..
eh sudahla tu..
okbai~

No comments:

Post a Comment