BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Monday, June 4, 2012

heartless



hye .
sknk 4 jun .
pukul 3.11 pagi menurut jam kat lappy aku .
aku dh off lappy tdi .
niat di hati nak melelapkan mata .
apakan daya .
tak berdaya la plak .
xmampu nk tutup mata pown .
sekadar terlantar memandang kosong ke siling .
rasa mcm dh xda perasaan .
heartless .
aku pown xtaw apa aku asa .
mengenangkn hati yg membengkak .
serta telinga yang bernanah .
dek kerana mendengarkan ucapan2 menghiris hati di corong telefon sebentar tadi .
sabarlah hati .
org tgh exam .
org tgh sakit kpla .
bkn xmemahami .
tpi xtawla .
ish dh ternangis lg mlm nie .
nie r yg plg aku benci .
whatever lah .
ni aku nk ckp cket .
aku ckp in general r nie .
buat ADAM2 yg gagah di luar sana .
kalau dah ada HAWA2 yg lemah lembut longlai tu syg anda .
jgnla sia2 kan .
jgn buat mcm xda makna ja .
sbnarnya di luar pengetahuan anda ada ramai lg ADAM2 yg laen sibuk nak menangi hati HAWA anda itu .
mgkin dya xceritakan semuanya .
untuk elakkan pertelingkahan mungkin .
atau mgkin atas sbb2 laen .
tu aku xpasti .
yg pnting aku nk ckp .
bila anda wahai ADAM2 sekalian buat HAWA2 anda menangis derita .
masih terlalu ramai ADAM2 yang laen bersedia membuat HAWA2 anda tersenyum bahagia .
jgn bila dh terlambat baru nk terhegeh-hegeh .
masa tu, apa pown taboley bro .
aku pown xtaw kenapa aku update mengarut2 nie .
well ni blog aku so suka hati akula .
nak baca bacala .
xmaw baca sudah .
aku suh pown dak larang pown dak .
aku xtawla org paham ka dak apa aku tulis .
yg penting aku paham .
yang pasti beberapa puluh tahun akan datang .
aku akan tergelak guling2 tatkala membaca entry2 di blog ini bersama cucu2 aku .
"ahahaha opah ni tulis mcm org xcukup mineral la"
"opah tgh putus fius eh masa tulis entry nie?"
mgkin itu adalah beberapa drpda komen2 mereka .
well, cucu2 aku mestila cool mcm aku kn .
yang pasti aku akan pastikan cucu2 aku comel dan sihat serta xkeding mcm aku .
idola aku adalah Muhammad Aidil Fahim anak sedara si toten tu .
demi mendapatkan cucu yg comel montel dan gebu itu ,
aku haruslah memontel mencomel dan menggebukan anak2 aku dulu .
nnt ummi bagi minum susu unta okay ?
susu lembu xlayan .
kawen pown dak ag dh berangan sampai ke cucu .
mmgla putus fius aku nieh .
dhla malas nk taip pnjg2 .
japg kalau aku xboley tdo lg aku buat entry baru .
kbai~


No comments:

Post a Comment