BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Monday, June 4, 2012

tahukah ?



tahukah semenjak 31 May yg lalu tidak ada 1 pown status aku yang gembira di FB ?
tahukah semenjak hari itu aku hanya mampu berpura-pura bahagia ?
tahukah aku telah mencuba bersabar selama ini ?
tahukah bahawa aku berasa sangat bodoh asek mengalah ?
tahukah aku nak happy mcm org laen ?
tahukah aku xpuas hati ?
tahukah yang aku xtahu apa salah aku sampai nak layan aku mcm nie ?
tahukah aku sudah terlalu penat menangis ?
tahukah aku tidak mahu buta kerana banyak menangis seperti kassim selamat ?
tahukah aku sayang kau ?
tahukah aku kdg2 penat ?
tahkah aku selalu menangis sampai sesak nafas ?
tahukah aku menangis smpai mcm tu disebabkan oleh kau ?
tahukah kau satu2 nya lelaki yang mampu buat aku menangis ?
tahukah aku menangis separuh mati untuk kau ?
tahukah aku hampir berputus asa dengan semua ini ?
tahukah kau ?
tahukah ?
tahukah ?





No comments:

Post a Comment