BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Thursday, June 21, 2012

2 last papers



hye .
 n Assalamualaikum .
so seperti yg dijanjikan ,
janji dgn sapa pown xtaw
ni cita sal 2nd last pnya paper .
paper botani kriptogam .
yg masok final cuma pasal ferns ja .
sbb algae dgn lumut dh masok midsem aritu .
so far ok la .. kot .
hehehe . semua pown aku ckp ok .
tu jela aku mampu ckp pown .
xkn nk ckp confirm dpt A plak .
seperti biasa ni gmbr masa hari keempat exam .
eheeeee .



sila abaikan background tersebut okay~


okay nie cerita pasal paper terakhir sem nie plak .
paper tu harini .
kikikiki .
paper famili tumbuhan berbiji .
yayaya part Encik Daman ja yg masok .
dan aku adala dlm 2 kali xp klas dya akibat kemalasan attend class di waktu pagi dan kesukaran memutuskan hubungan dgn katil aku .
yayayaya aku terok .
aku twu tu .
eh suka hati akula .
mehmehmeh tgk gmbr last day p exam .



ehee muka happy dh hbes jwb exam .
hehe arini xpkai baju kurung sbb nk p mines trus lpas exam .
kakakaka terus berjimba lpas hbes exam .
tenx lizza n ijat tmankn aku pg jejalan ptg tdi .
kikikiki .
itu shja nk cita arini u ollsss .
eh ada lg .
esok aku balik umah .
oh xsabarnya nk jmp mak n adik2 .
x sabar nk p dating jugak . #eh
hahahaha .
kbai~

No comments:

Post a Comment