BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ikot jgn xikot

Tuesday, June 12, 2012

It's finally happening!!



hye!
Assalamualaikum!
tgk tajuk mcm bnd best ja aku nk cita .
hey penah ka aku cita bnd x best
aku nk cita sal final exam ja actly .
so isnin aritu aku dh start 1st paper .
terrestrial ecology .
hurm .. actly aku xla stdy sgt pown .
tpi nsb baekla soalan dya byk yg ulang dri past year .
n semua org dh mghafal jwpan2 past year tu .
ahahahahahaha .
n aku rasa jawapan aku mmg sebijik ayat dlm notes .
xkesala, dh jwb pown .
tggu result ja .
next paper ari khamis .
biometry and experimental design .
yg nie mcm susala jgak .
dhla dgn aku yg pemalas nie .
hahahahahaha .
okay nk cita tu ja.
nie tgk nie kat bwh nie .
aku try cari angle yg sesuai so that aku nmpk gemuk cket .
berjaya x mcm nie?
hahahaha kbai~






No comments:

Post a Comment